واکنش کاربران صهیونیست به حمله پهپادی به خانه نتانیاهو

کاربران صهیونیست در فضای مجازی با اشاره به عملیات پهپادی روز گذشته علیه خانه نتانیاهو ابراز امیدواری کردند که عملیات‌های بعدی دقیق‌تر انجام شود.

به گزارش مشرق، سایت شبکه المیادین در گزارشی در خصوص عملیات پهپادی روز گذشته علیه شهر قیساریا و محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: این عملیات در فضای مجازی و کاربران صهیونیست واکنش‌های شدیدی را به دنبال داشته است.

تلاش پهپادی برای هدف قرار دادن نتانیاهو باعث شد کاربران صهیونیست در پلتفرم‌های مختلف در فضای مجازی واکنش‌های شدیدی را نسبت به این شکست جدید رژیم صهیونیستی نشان دهند و حتی بعضی از آنها از این عملیات استقبال کنند، چرا که آن را نشانه‌ای از شکست راهبردی مقامات کنونی تل آویو می‌دانند.

در پست‌های منتشر شده توسط کاربران صهیونیست در فضای مجازی به خبر دیده شدن خودروی نتانیاهو در مسیر قدس اشغالی به صورت غیرعادی اشاره شده به طوری که این کاربران تاکید کرده‌اند نتانیاهو از ترس پهپاد انتحاری پا به فرار گذاشته و در قیساریا باقی نمانده چرا که نسبت به قدرت رژیم صهیونیستی برای رهگیری این پهپادها اعتماد ندارد.

بررسی واکنش‌های کاربران صهیونیست در فضای مجازی نشان از شادی و خوشحالی برخی از آنها از عملیات مذکور دارد و برخی دیگر تاکید کرده‌اند این عملیات یک واکنش طبیعی به سیاست‌های شکست خورده کابینه نتانیاهو است. برخی دیگر نیز ابراز امیدواری کرده‌اند پهپادها در عملیات‌های بعدی به صورت دقیق به خانه نتانیاهو برخورد کنند تا فشار بیشتری به وی و کابینه‌اش وارد آید.

تعداد دیگری نیز نسبت به عدم فعال شدن آژیرهای خطر بعد از ورود این پهپادها به عمق اراضی اشغالی انتقاد کرده و خشم خود را نشان دادند چرا که در مقابل، از خانه نتانیاهو محافظت می‌شد و او قبل از حمله منطقه را ترک کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اتفاقا عملیات بسیار دقیق و ویدانگر بود! اینرا باید از دهها آمبولانس و صدها نیروی امنیتی و نظامی و پوشش گسترده هوایی محل انفجار باید درک کرد نه تصاویر مهندسی شده ای که رژیم سفاک علیرغم اعلام سانسور خبری و تصویری قبل از ان، منتشر کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس